poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Na Olimpiadzie ... remis z Kubą i Filipinami


Do tej pory oglądałem relacje na chessbomb.com, dzisiaj spróbowałem na https://chess24.com/en/olympiad2014 i zostałem mile zaskoczony - super! Trzecia runda, to już nie przelewki. Drużyna Kuby ma podobny ranking do naszej reprezentacji. Zatem najbardziej prawdopodobny wynik ... to remis. Gdybyśmy wygrali, ... to miałbym nadzieję na miejsce w pierwszej dziesiątce. Wynik 2:2 jest (dla mnie) sygnałem, że Polska ... "jak zwykle" wyląduje w drugiej dziesiątce. Oczywiście to wcale nie jest zły wynik ... ale chciałoby się zobaczyć Polskę walczącą o podium.
Kobiety (gdy to piszę) jeszcze grają ale wszystko wskazuje na to, że będzie TYLKO remis a powinny wygrać ... ale kobiety jeszcze powalczą o medal (takie są moje prognozy).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz