środa, 19 sierpnia 2015

UOS - szukają gazu lub ropy?

Gdy wczoraj biegałem widziałem przy drodze w Piotrkowicach dziwne chorągiewki czerwone i niebieskie. Dzisiaj wracałem rowerem z Wapna też widziałem przy drodze na polach chorągiewki. Gdy o 17:30 jechałem odebrać Maksa z Paryża zobaczyłem kilka białych samochodów terenowych przy chorągiewkach. Widać, że pochodziły z jednej firmy, bo wszystkie białe i takie same modele. Specjalnie chciałem przyjrzeć się co to? Na drzwiach zauważyłem naklejki z logo i napisem UOS. Zaraz gdy wróciłem sprawdziłem w necie i ... rzeczywiście firma poszukiwawcza.
_
A jaka inwigilacja? Ledwie pojawił się wpis, to zaraz został mocno "sprawdzony". Widocznie "gaz", "ropa", to blisko już do ... "zamach", "bomba".
__
No to jeszcze zdjęcia:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz