poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Plan treningowy a matematyka

Generalnie podoba mi się plan treningowy z motivato.pl ale ... jako matematyk mam problem jak zapisać dzisiejszą jednostkę. Niby miało być 11 km ale ... 2 km rozgrzewki plus 8 km tempem maratońskim, to już 10 km. Teraz 5 razy przebieżki po 100 m, to 0,5 km ale każda przebieżka miała być oddzielona minutowym truchtem lub marszem, no to przynajmniej następne 0,5 km a na koniec ma być 1 km rozbiegania, to wychodzi przynajmniej 12 km. Ja zrobiłem prawie 13 km ale jaki teraz czas zapisać? Całego treningu? 11 km? Jakaś tam nieścisłość jest. w każdym razie zrobiłem, to co miało być tzn. 2 km rozgrzewki, 8 km po 5:30-5:40 i kilka przebieżek i 1 km rozbiegania. Teraz mogę sobie pokibicować najlepszym na świecie szachistom. Carlsen już ma dużą przewage z Nakamurą ale Aronian też ma lekką przewagę z Anandem.
_
Aronian zadowolił sie remisem z Anandem. Carlsen ma dużą przewagę z Nakamurą i raczej wygra. Ostatnia runda ... będzie ciekawa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz