środa, 26 sierpnia 2015

Proste sposoby na ...

Wakacje już ... po. Nie udało mi się nagrać porządnego filmiku matematycznego ani szachowego. Za to kolejny poradnikowy. Sposób na przyssawki nie ma chwilowo oglądalności a już ma oceny negatywne. Natomiast ten filmik już po 2 wyświetleniach miał ocenę negatywną. Czyżby był aż tak kiepski? Specjalnie zobaczyłem na YT jakie są filmiki właśnie o czyszczeniu szyby w kominku. Trochę tego było, w jednym pani polecała specjalny środek biochemiczny, którym należało spryskać szybę i poczekać. W drugim specjalista polecał Mr Muscle i odradzał wodę. Natomiast ciekaw jestem, czy spróbował zwykłej wody (a odradzał). Ja wiele razy już myłem czystą wodą i z pełną odpowiedzialnością polecam ZWYKŁĄ wodę. Prawda jest taka, że ten popiół z szyby w połączeniu z wodą tworzą świetny środek myjący. Nawet wręcz trzeba uważać na skórę dłoni.
_
Dzisiaj było posiedzenie Rady Pedagogicznej i znów 5 godzin ... przegadanych o ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz