poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Motivato.pl - dzień pierwszy 125% normy

Przez przypadek kliknąłem na FB w informacje od XVI MP i następnie wszedłem na stronę XVI MP a tam była informacja o "bezpłatnych" planach treningowych. Jak już tak daleko zaklikałem, to postanowiłem sprawdzić do końca. Trzeba wypełnić trochę formularzy: wiek, waga itp. Ciekawostką jest, że plany mogą być nie tylko pod konkretną imprezę tak jak ja wybrałem (XVI MP z czasem oczekiwanym 3:55) ale np. że chce się schudnąć albo osiągnąć konkretny wynik. Okazuje się, że motivato musi mieć coś wspólnego z maratonypolskie.pl bo w trakcie wypełniania danych pojawiły się propozycje dodania wyników i ... nie musiałem wpisywać, bo nagle otrzymałem w propozycja dodanie moich wyników, tych które miałem w serwisie maratonypolskie.pl Patrząc na słupki na diagramie widać, że ten tydzień będzie taki sobie, później będą trzy ciężkie tygodnie i za miesiąc wracam do przeciętności, by później odpoczywać. Gdybym nawet nie trafił na te plany, to też bym tak mniej więcej rozłożył siły. Według planu mam przebiec jeszcze 327 km i tyle też mnie więcej bym przebiegł (może nawet więcej przebiegnę). Podoba mi się funkcja pytania o zrealizowanie jednostki treningowej. Np. dzisiaj miałem przebiec 8 km wolno a przebiegłem 10 szybciej i podobno zostanie to uwzględnione w kolejnych jednostkach treningowych. Zatem jest, to plan dynamicznie modyfikowany. Nieźle.
Pierwotnie chciałem nadrobić sierpniowy kilometraż biegając średnio 15 km dziennie (raz 10 raz 20) do końca sierpnia. Jednak już jutro mam "rozwalony" dzień i miałbym kłopoty a według motivato mam mieć dzień wolny i dopiero w środę mam pobiec 12 km trochę szybciej niż dzisiaj. Zatem rzeczywiście zrobię sobie jutro wolne od biegania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz