wtorek, 1 stycznia 2019

Tęcza na początek

Tęcza zimą ma różne znaczenia, ale właściwie jakie ma to znaczenie? Po przygnębiającej końcówce ubiegłego roku, może być sygnałem zmiany na lepsze. W sobotę zauważyłem rysę na tylnej płycie wkładu kominkowego a już tak się cieszyłem, że tyle lat wytrzymał, to będzie dalej trzymać. Dzisiaj natomiast zwróciłem uwagę na to, iż ta płyta jest trzymana przez 5 śrub i ... jest szansa, aby zamówić zamiennik i może pójdzie wymienić ... bez wielkiego rozbierania wszystkiego. Po północy "przespałem" zgłoszenie XXI PITS na chessarbitrze, chociaż specjalnie wcześniej przygotowałem plik. Jednak miałem małe szanse, bo inny sędzia Jacek z Krakowa też wymyślił sobie, aby zgłaszać jako pierwszy turnieje i rozpoczął zgłaszać swoje już 3 minuty po północy. Zatem szansa była mała. XXI PITS będzie miał dopiero numer 23 i nic na to nie poradzę.

-
Wśród zadań szachowych na chess.com otrzymałem końcówkę, która wydała mi się na tyle "podejrzana", że straciłem z kilkanaście sekund szukając, gdzie może być ukryty problem? Okazało się, że chodziło o najzwyklejszą opozycję, którą powinien znać każdy "przeciętny" szachista, ale z drugiej strony, trzeba regularnie przypominać takie zadania, aby nie zapomnieć ... Mimo wszystko mój czas był i tak dużo lepszy od "oczekiwanego". Ranking cały czas ok. 2100.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz