czwartek, 24 stycznia 2019

Robienie miejsca w skrzynce pocztowej

Generalnie nie lubię wyrzucać maili do kosza, bo ... zawsze mogą się przydać, ale Google zaczęło mnie ostrzegać, że miejsce na dysku mi się kończy i z 15 GB zostało mi raptem 100 MB. Prawie 10 GB, zajmowała z tego poczta. W końcu doszedłem, że normalne przesunięcie wiadomości do kosza, to jeszcze szansa na 30 dniowe odwołanie tej czynności, bo dopiero po 30 dniach kosz jest opróżniany. Zorientowałem się dopiero gdy ... po wyrzuceniu ogromnej liczby maili miejsca wcale nie przybywało i wtedy się sam domyśliłem, że pewnie mają taki "system" jak opisywałem i musiałem poszukać natychmiastowego usunięcia i znalazłem. Nie było mi łatwo, bo ... możliwe, że usunąłem wiadomość, która jeszcze by mi się przydała, ale musiałem. Po operacji ... zrobiło się lżej.
Oczywiście zostawiłem jeszcze wiele tysięcy wiadomości :)

Całe szczęście, że na YT nie ma limitów filmów. Filmu jednak nie udało mi się nagrać. Oglądalność mimo ferii nadal nie najgorsza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz