piątek, 25 stycznia 2019

Anand odparty

Były Mistrz Świata nie przełamał JKD. Partia cały czas była równa i trudno było coś skomplikować. Zremisował również Magnus Carlsen i to chyba przedwcześnie, bo tam jeszcze mogło się wiele wydarzyć, ale chyba Norweg chciał oszczędzać siły. Na jego nieszczęście swoją partię wygrał Anish Giri (bo przeciwnik poddał, chociaż nie miał przegranej) i dogonił Magnusa. Jeśli Magnus będzie chciał znów "odskoczyć", to na swojej drodze w przedostatniej partii ma ... JKD. W takim razie Jan Krzysztof może w kolejnej rundzie albo polec, albo sporo namieszać. Życzę mu tego drugiego, bo to znów byłaby wielka sensacja i byłoby głośno.
-

Dzisiaj był kolejny moduł szkoleń w Wapnie. Tym razem "Rolnik w sieci". Na poprzednich zajęciach umówiłem się z jednym z kursantów, że pomogę mu przy eWniosku. Nawet się specjalnie przygotowywałem. Zauważyłem wtedy ostrzegawczy komunikat, że od 22-ej będą prowadzone prace na serwerze i będzie niedostępny, ale zajęcia miałem od 17-ej do 19-ej. Zatem jadę i ...
Ach ta nadgorliwość. To jednak i tak "pikuś" w porównaniu do dnia wczorajszego. Miałem prowadzić szkolenie internetowe a tu ... internetu brak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz