poniedziałek, 14 stycznia 2019

Dramat goni dramat

W sobotę zmarł chrześniak Karola Linetty i to na pewno wielki dramat dla rodziny i niestety prawdopodobnie dużą winę ponoszą lekarze wągrowieckiego szpitala.
Wczoraj podczas Finału WOŚP w Gdańsku niezrównoważony osobnik zaatakował nożem Prezydenta Gdańska - Pawła Adamowicza. Dzisiaj mimo wielkich starań lekarzy Adamowicz zmarł. Był niemal moim rówieśnikiem - rocznik 1965. Dzisiaj Jurek Owsiak zrezygnował z szefowania WOŚP. O tym wydarzeniu bardzo wzruszająco napisał Krzysztof Dłużyński.
 Moją pierwszą myślą po informacji o dymisji Jurka - było wspomnienie jego słów - "będziemy grać do końca świata i jeden dzień dłużej". Tak zapewniał ... a teraz po jednym incydencie ... się poddaje? Oczywiście jest jeszcze opcja, że ... przemyśli i zmieni zdanie. Żeby było jasne - ja nie jestem ani wielkim zwolennikiem, ani wrogiem Jurka Owsiaka. Staram się dostrzegać i blaski i cienie WOŚP. Początki WOŚP były ... "na wariackich" papierach i to ... było piękne. Stopniowo akcja się "cywilizowała" i przybywało pieniędzy a pieniądze są ... potrzebne, ale są niebezpieczne i mają moc destrukcyjną. Mi najbardziej podoba się, że sama akcja potrafi tak zmobilizować i zjednoczyć środowiska lokalne ... to jest dla mnie fenomen, który miałem możliwość obserwować na przykładzie szkoły w Wapnie. Obecnie sztab wapieński, to już naprawdę mistrzowska ekipa.
-
Teraz miało być o XXI PITS ale ... leci fajny film ("Królestwo niebieskie")
-
Jeszcze tylko krótka informacja o JKD - w trzeciej rundzie ... wygrał!
-
I jeszcze ... Michał Sobolewski jednak skorzystał z moich kontaktów i zamówił szklane motyle, na wzór tych z Ireniady :) ... tylko, że czerwone.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz