czwartek, 10 stycznia 2019

Poprawione terminy

Już myślałem, że nie będę mógł zagrać w turnieju feryjnym, ponieważ pierwotnie był planowany na 26 stycznia a tu dzisiaj informacja o zmianie terminu. Oczywiście nie ma gwarancji, że zagram, ale jest chociaż szansa. Przyszła również wiadomość o zmianie terminu nadsyłania prac do konkursu na animację. Tu też jest szansa, że zdążę coś przygotować.
-
Dzisiaj prawie 3 godziny spędziłem w GOPS i instalowałem i przenosiłem itp. Nie udało mi się znów zainstalować zwykłej drukarki HP LaserJet P1102. Tzn. w końcu udało się ją zainstalować, ale i tak nie udało się nic wydrukować. Mam już pewną ideę tzn. znalazłem informację o czyszczeniu bufora, ale jak on się zapełnił?
link
-
Trafiłem na fotkę, która "mi pasuje" :) ... bo ja lubię słuchać :)
i jeszcze panel YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz