poniedziałek, 22 kwietnia 2019

Dziwny konkurs Nivei

Dzisiaj ogłoszono wyniki "ścieżki jurorskiej" konkursu "Podwórko Talentów Nivea". Niestety wśród laureatów nie ma Wapna. Nie ukrywam, że nie podoba mi się brak możliwości obejrzenia nadesłanych prac, nie można nawet obejrzeć zwycięskich prac! Są tylko pojedyncze zdjęcia oraz nazwy zwycięzców. Jeden film udało mi się znaleźć na YT, to film z Ostródy. W opisie filmu znalazłem zastanawiające informacje. Film został dodany 19 kwietnia, czyli już po terminie przyjmowania zgłoszeń i to jest jeszcze OK, teoretycznie chcieli się przygotować do etapu głosowania, ale ... jak to jest, że skoro dzisiaj jest ogłoszenie wyników, to ta lokalizacja już jest zaznaczona na mapie? Naprawdę zrobiłem zrzut i ... jest.
(Natomiast jeśli tam jest już podwórko, to czy nie powinna to być lokalizacja "zakazana"?)
Czyżby ta lokalizacja tak bardzo pasowała organizatorowi? Czyżby Jury sugerowało się nie tylko samym filmem, ale ... również położeniem podwórka? Oczywistym jest, że organizatora bardziej będzie satysfakcjonować lokalizacja w atrakcyjnym miejscu dużej miejscowości, gdzie będzie większy przepływ masy ludzkiej, niż w "ukrytym zakątku" "małej pipidówy". Spójrzmy na wyniki jury.
Warszawa, Kalisz, Sosnowiec, Rawicz, Ostróda - same duże miejscowości. Widziałem również film z Szóstki (to Szóstka wygrała Kolorowe Boisko Śnieżki w 2017, gdzie próbowałem interweniować w sprawie niedopuszczenia Wapna do finałowej 20-ki) - znów zrobili bardzo dobry film i widząc go przed ogłoszeniem wyników dawałem Szóstce duże szanse. Szóstka, to jednak miejscowość jeszcze mniejsza od Wapna. Podział miejscowości w kategoriach też jest kontrowersyjny. Wapno wśród miejscowości do 20 tys. będzie rywalizować z dziesięciokrotnie większym Nakłem nad Notecią. W najmniejszych miejscowościach jest 333 zgłoszonych lokalizacji a w kat 20-60 tys. już tylko 40 zgłoszeń, a podwórek też ma być 5. Oby nie powtórzył się scenariusz z Kolorowych Boisk. Tzn. np. szósta szkoła z pierwszej kategorii będzie miała więcej głosów od nagrodzonej podwórkiem miejscowości z "wyższej" kategorii. Zresztą konkurs Nivei ma "ciekawe opracowania".

Nie wiem jak długo będzie dostępny film, ale ... gdyby ktoś chciał zobaczyć i ewentualnie zagłosować (link do głosowania w opisie).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz