piątek, 12 kwietnia 2019

Gdzie jest rozwiązanie?

Jestem nauczycielem, ale jestem też Polakiem, obywatelem. Oczywiście chciałbym, aby strajk się skończył. Jednak trudno mi sobie wyobrazić, żeby strona rządowa zgodziła się na postulaty nauczycieli. Zgadzam się z wieloma tezami Rafała Ziemkiewicza zawartymi w jego artykule. Policjanci mieli argumenty ważne dla rządu. Nauczyciele mogą się posłużyć co najwyżej argumentami nieetycznymi, a użycie tych nieetycznych mogłoby spowodować jeszcze antypatię dużej części społeczeństwa w stosunku do nauczycieli. 
Rozwiązaniem byłoby całkowite rozwalenie istniejącego systemu, ale żadna ze stron konfliktu nie jest zainteresowana takim rozwiązaniem.
-

Nie mam czasu na opisywanie rozwiązania, zresztą nie ja od tego jestem. W tym przypadku jestem tylko pionkiem w grze.
Dzisiaj kończy się przyjmowanie zgłoszeń w konkursie "Podwórko talentów Nivea". Trochę pomęczyłem konsultanta, ale ostatecznie skończyliśmy na pokojowej stopie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz