wtorek, 2 kwietnia 2019

5000 subskrypcji na YT :)

Dzisiaj kanał osiągnął 5k sub. Oczywiście jeszcze przez kilka dni może się ten stan wahać i może nastąpić lekki spadek, ale jakiś cel został osiągnięty. Nie mam nawet czasu się rozpisywać, bo od kilku dni żyję tylko produkcją filmu na konkurs NIVEI. Tylko 3 minutowa produkcja a zabiera tyle czasu. Dzisiaj Światowy Dzień Świadomości Autyzmu. Kolorem wiodącym jest ... niebieski. Robiąc ten film, to się tyle tego niebieskiego naoglądałem, że hej. 
-
Strajk nauczycieli coraz bliżej. Żeby nie zapomnieć pozwolę sobie zapisać zdarzenie ze szkoły. W czasie rozmowy z uczennicą, zapytałem ją o primaaprilisowy wpis na stronie szkolnej. Po krótkiej dyskusji ... stwierdziła, że "strona szkolna jest chu" (hu?), nie kończąc. Oczywiście miała na myśli, to co miała na myśli. Jednak warto, aby inni wiedzieli ... jak to fajnie jest w szkole i jakie miłe i uprzejme są dzieci. (tzw. "gimbaza") Patrzyła jak zareaguję na jej wypowiedź. Kontynuowałem rozmowę na temat wyglądu strony i tłumaczyłem, dlaczego uważam, że właśnie taki wygląd strony szkolnej uważam za dobre rozwiązanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz