poniedziałek, 24 grudnia 2018

Życzenia

Absolutnie nie jestem fachowcem od życzeń, chociaż WSZYSTKIM dobrze życzę. Za dużo mam tych wszystkich znajomych i trochę się boję, że jak zacznę, to ... o kimś zapomnę. Natomiast jeśli kogoś potraktowałbym "nadzwyczajnie", to też mogłoby być potraktowane opacznie. W związku z tym wolę być "sprawiedliwy". Zatem jeśli Tobie nie złożyłem życzeń, to ... tu moje alibi :)
-
To jeszcze anegdotycznie. W czasie szkolnego spotkania wigilijnego był czas na dzielenie się opłatkiem i składanie życzeń. Oczywiście pierwszym, który skończył byłem ja. Usiadłem przy stole, zjadłem dwa krokiety a reszta dalej składała sobie życzenia. (Na usprawiedliwienie - wcześniej miałem dyżur w świetlicy z dziećmi czekającymi na autobus a inni zdążyli w tym czasie zjeść swoje krokiety) Na FB od wielu lat stosuję bardzo minimalistyczną formułkę: "100 :)" z okazji urodzin, czyli sześć znaków (łącznie ze spacją).

_
Na Puzzle Rush nie mogę się przebić powyżej 23 punktów. Przeważnie jest to ok.20 a najlepsi robią ponad dwa razy tyle. Na darmowym koncie mam jednak tylko jedną próbę dziennie a podejrzewam, że po rozgrzewce można trochę poprawić wynik, ale i tak pewnie 30 jest moją granicą możliwości (chyba, że zestawy się powtarzają).

_
Jeśli nic się nie zmieni, to w pierwszej rundzie (w Gnieźnie) spotkam się z ... siedmioletnim Mateuszem Różańskim. Do tego numer startowy - "13".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz