niedziela, 2 grudnia 2018

SAMSARA - i co dalej?

Oczywiście już wczoraj dowiedziałem się, że jest "następca" BARAKI. Czasu nie było, aby znaleźć cały film. Oglądałem wiele fragmentów i odniosłem wrażenie, że ... jest gorzej (na tym świecie). Bardzo możliwe, iż powstaje już kolejna część i przecież nie musi już minąć aż tak dużo czasu, bo czas pędzi już "szybciej", tzn. świat zmienia się szybciej.
-
Poprawiłem arkusze egzaminu próbnego OPERONU z matematyki uczniów mojej klasy i ... Powinienem złożyć rezygnację z pracy nauczyciela matematyki i popełnić seppuku. Wyniki są straszne - tylko jedna, naprawdę dobra uczennica, zdobyła 16 pkt. na 31, czyli taka dostateczna. Pozostałe wyniki były już jednocyfrowe. Myślę, że autorzy tego testu przeszarżowali ... chyba żyją w innym świecie. Jestem ciekaw, czy pojawią się wyniki całej akcji i czy nauczyciele rzetelnie wprowadzą wyniki. Mam nadzieję, że autorzy prawdziwych testów, na prawdziwy egzamin wyciągną wnioski. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz