niedziela, 23 grudnia 2018

30 lat po Ustawie Wilczka

Wtedy nie było internetu, ale ludzie szybko się uczyli. Ustawa Wilczka była ... krótka i logiczna. Pozwoliła Polsce stać się "tygrysem" :) Najważniejsze w niej było, że co nie jest zabronione ... jest dozwolone. Takie proste. ... Mieczysław Wilczek był człowiekiem ... dużego formatu. Był bogaty a jednak zdecydował się zakończyć życie skacząc z wysokości. Niewątpliwie zmienił (MW) Polaków na lepsze. Nie wszystkim się udało z tą przedsiębiorczością, ale nawet wśród lokalnych biznesmenów, wielu korzenie sukcesu ma właśnie w tamtych czasach. Czy teraz jest łatwiej, trudniej? Jest inaczej. YouTube też wspiera twórców, którzy chcą zmieniać społeczności lokalne, chcą zmieniać świat. 
-


W końcu wyszedłem pobiegać. Zrobiłem tylko 8 km i to tylko w tempie 6 min./km ... wolno. Za dwa tygodnie Bieg Trzech Króli a ja wcale nie trenowałem. Mam nadzieję, że uda mi się przebiec poniżej godziny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz