piątek, 28 grudnia 2018

A jak chorym będziesz ...

To na turniej nie pojedziesz. Cały rok się szykowałem a wczoraj przyplątał się jakiś wirus. Temperatura podskoczyła do 39 stopni i dzisiaj musiałem odwoływać mój start. Jeszcze wczoraj, przy stanie podgorączkowym byłem nastawiony na grę. Wszystko wskazywało, że zagram na pierwszej szachownicy. Jednak przy takim stanie, to ... strach do samochodu wsiadać a co dopiero wyniki sportowe osiągać. Zresztą spróbowałem dzisiaj swoich sił w Puzzle Rush i ... tylko marne 13 punktów i trzeci błąd zakończył podejście.
-
JKD zremisował dzisiaj z Nakamurą w 11 rundzie i to raczej z pozycji siły, niż szczęśliwie. Wręcz miał szanse na wygranie tej partii, ale to łatwo powiedzieć.
W 12 rundzie popisał się GM Kacper Piorun. W debiucie dostał przegraną pozycję (według komputera) ale walczył do końca, nawet na oparach czasu i cały czas miał gorszą pozycję a jednak w ostatnich sekundach udało mu się wygrać tę partię - Brawo!
-
Generalnie nie wytrzymywałem przy śledzeniu transmisji, zatem trudno się dziwić, że nie opisuję. Mogę jednak napisać, że JKD i Kacper Piorun zagrali ... naprawdę dobre szachy i osiągnęli dobre wyniki - GRATULACJE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz