środa, 12 grudnia 2018

„Szczęście życiowe zależy od jakości Twoich myśli.”

Tytuł wpisu, to słowa Marka Aureliusza. Łatwo powiedzieć, ale jak ... myśleć pozytywnie?
Staram się pomagać ludziom w miarę swoich możliwości. Jeśli ktoś prosi o pomoc, ... to łatwiej jest pomóc. Niemożliwe wydaje się pomaganie wszystkim, chociaż można próbować. Wczoraj było zebranie rodziców. Powiedziałem, co uważałem. Nie było pytań. Skoro nie było, to ... sprawy nie ma. Chociaż podobno jest ... ale jak ja mam reagować? Nie mam czasu na "czytanie w myślach".
-
Wczoraj udało mi się ... rozpoznać prawdziwego nadawcę e-maila, po sposobie zamieszczenia załącznika.
-
Nadal nie udało mi się rozwiązać problemu niedziałającej drukarki.

-
Dzisiaj dowiedziałem się, że jedna z umów HAi nie zostanie przedłużona na następny rok. Placówka chce oszczędzić. OK, ale ... ciekawe, czy nowy IOD poradzi sobie samodzielnie z obowiązkiem zgłoszenia zmiany. Teoretycznie skoro ma pełnić ten obowiązek, to ... powinien sobie z tym problemem uporać, ale mam dziwne uczucie, że będę musiał pomagać. Skoro ta placówka szuka oszczędności, to ... i kolejna pokrewna, też może szukać oszczędności. Gdyby i tu nastąpiła zmiana, to HAi znajdzie się ... w tarapatach. Ale trzeba myśleć zgodnie z wskazówkami Marka Aureliusza.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz