sobota, 17 lutego 2018

World Cat Day

Kotów, to mi się kręci koło domu mnóstwo a dwa to nawet są wpuszczane i ... jeszcze mają specjalną karmę kupowaną a i z mojego jedzenia im się skapnie. Raz Maks dał im ... mojego łososia wędzonego. Koty są ... cwane. Niby nieporadne ale krzywdy sobie nie dadzą zrobić, niby powolne ale potrafią działać błyskawicznie. Jedyna dłuższa pozycja, którą do tej pory napisałem, to "Dzikie koty w szkole" (program nauczania). Nawet parę złotych wtedy zarobiłem.
Zdjęcie powyżej przedstawia jednego z moich kotów przerobionego w fotoram.io.
-
Rodzina zaczyna mnie ścigać w celu rozliczania im PIT-ów. Przy okazji natknąłem się na artykuł, czy warto zakładać własną firmę? Np. Wardęgę ukarali, że ... nie miał firmy a formalnie prowadził działalność. Skoro ja chcę zwiększyć dochody na YT, to ... w sumie powinienem założyć tę firmę. W związku z moją aktywnością internetową cały czas pojawiają mi się reklamy a to "zamów wizytówki" a to "zamów pieczątki" a to "załóż firmę". Normalnie "kota można dostać".
-
Jutro jadę do Wągrowca na turniej ... i tylko o samochód się trochę boję ... ale mam nadzieję, że dojadę.
-
Różni ludzi zaglądają na tego bloga, od kilku dni obserwuję wizyty z ... RPA
Dzisiaj był ktoś z Pretorii. Z ciekawości chciałem zobaczyć informacje o Pretorii . Okazuje się, że władze miasta zmieniły nazwę w 2005 r. na Tshwane. Ale to nie jest tak prosto zmienić nazwę czegoś znanego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz