środa, 14 lutego 2018

10 lat na YouTube

14 lutego 2008 r. założyłem konto na YT. Wtedy były początki ... zakładanie odbywało się po angielsku. Aby oceniać nie trzeba było być zalogowanym i jeszcze parę rzeczy było inaczej, niż teraz. Zakładałem konto z myślą, aby ... zarabiać. To było w czasie, gdy startował portal spryciarze.pl Ja przesłałem tam filmy z cyklu "Szybki kurs szachów", filmy miały ponad 0,5 mln wyświetleń a ja ... dostałem tytuł "eksperta". Podejrzewam, że autorzy spryciarze.pl nieźle się dorobili na tym pomyśle.
Nie udało mi się nagrać żadnego nadzwyczajnego filmu. Nagrałem taki "szary" film jak szara jest rzeczywistość wiejskiego nauczyciela matematyki, informatyki i szachów.
Nawet całkiem szybko pojawił się komentarz ale, abym się za bardzo nie cieszył, to ... i łapka w dół w chwilę później. Za kilka dni będę mógł świętować 1,5 mln wyświetleń ale ... myślę, że zjem sobie całą czekoladę i wystarczy. Dzisiaj też nie otwierałem szampana, bo chociaż są Walentynki, to również Środa Popielcowa. Tak przy okazji muszę wspomnieć o kazaniu księdza. Dzisiaj było "inaczej", było kazanie bez kazania, ot kilka minut milczenia. Wszyscy mieli się samodzielnie zastanowić jak będą pościć?
-
Wyskoczyłem do Janowca Wlkp., aby poodwoływać wszelkie usługi telefoniczne, za które musiałbym płacić, bo zostały mi dodane przy przedłużaniu umowy. W drodze powrotnej wstąpiłem do mechanika w Obiecanowie, aby skonsultować dalsze kłopoty ze Swiftem. Opowiedziałem o mojej podróży do Bydgoszczy. O dziwo nie musiałem tym razem nic płacić a mechanik się przejął tym, że jego interwencja nie pomogła. Jestem umówiony na jutro. Obecnie podejrzenie padło na ... wtrysk. Zatem z układu zapłonowego przenieśliśmy się na układ paliwowy. Zatem jeszcze nie koniec przygód ze Swiftem. (niestety)
-
Natknąłem się dzisiaj na artykuł o ... absolwentce z Wapna. Właściwie nie artykuł ale zdjęcie :)
To Magdalena Jucha - awansowała do półfinału MISS Wielkopolski. Jak już zrobi karierę i biografowie będą szukać informacji o Madzi, to ... wystąpiła w kilku moich filmach :) Zagrała np. w "Szachiście" i "Matematyce z nożyczkami" (blondynka)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz