poniedziałek, 5 lutego 2018

Firma ... ?

Od kilku dni chodzi za mną idea reaktywacji firmy. Miałem już kiedyś firmę (jednoosobową działalność) ale gdy wszedł obowiązek płacenia składki zdrowotnej a praktycznie nie było zleceń, to postanowiłem skończyć z działalnością. Gdybym się przyłożył to pewnie bym odszukał "Księgę przychodów i rozchodów". Teraz czasy się zmieniły. Można prowadzić księgowość on-line. To akurat jestem w stanie przeskoczyć. Od kilku lat mam praktycznie dwa stałe zlecenia z GOPS-ów a w maju zacznie się "szaleństwo" z Inspektorami Ochrony Danych Osobowych (IODO). Dzięki biurokracji będzie "ruch w interesie" i spryciarze znów się obłowią. Już widać wysyp szkoleń kilkudniowych kończących się uzyskaniem certyfikatu w cenie 1000-2000 zł. Jeśli bym założył firmę, to pewnie teraz zdecydowałbym się na Vat. Niewątpliwie w najbliższej przyszłości czekają mnie inwestycje w komputer itp. To właśnie przez zakładanie firmy tzn. szukaniu i czytaniu informacji nie miałem czasu na inne wpisy. Próbuję rozgryźć ... to zakładanie firmy. Tak, aby na tym skorzystać ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz