czwartek, 15 lutego 2018

e-takie i e-owakie

Ferie pozwalają nadrobić zaległości. Na pewno? Dzisiaj założyłem sobie konto na e-korepetycje. Ze zdumieniem stwierdziłem, że jest tam mnóstwo ofert dotyczących szachów. Stawki bardzo różne ale przynajmniej zrozumiałem czego dotyczyła dyskusja, która niedawno się toczyła w kręgach szachowych a dotyczyła wysokości stawek za właśnie szkolenie szachowe. Moim zdaniem ... powinno zostać tak jak jest, czyli każdy sam ustala sobie stawki. Jeśli bardzo się ceni i znajdzie się chętny, gotów tyle zapłacić, to ... bardzo dobrze. Niech rynek sam ureguluje te sprawy. Z matematyki też były stawki ... bardzo (!) różne.
Ponieważ dodałem tam opcję, że mogę uczyć online, to ... musiałem się na nowo dostać do mojego konta na Skype, chociaż teraz to już pewnie i przez inne komunikatory by dało radę.
Na nowym telefonie zainstalowałem aplikację IKO. Po instalacji jeszcze autoryzowałem i teraz będę już mógł płacić telefonem zwłaszcza, że mam RFID. Ba nawet mam tam naprawdę pełną bankowość internetową. Sprawdzałem już pod kątem teoretycznego założenia firmy. Byłem dzisiaj w Wągrowcu i wstąpiłem do M porozmawiać właśnie na temat zakładania firmy ale o dziwo wcale mnie nie zachęcał do zakładania. Natomiast rano, gdy jadłem śniadanie, to akurat trafiłem na materiał o tym jak rząd przygotowuje się do utrudnienia dorabiania zwykłym obywatelom, czyli utrudnienia pracy na umowy cywilno-prawne i zmuszenia do zakładania firm. Żeby było śmieszniej, to rozmówcy widzieli w tym procesie zamach na kolejne pieniądze, tzn. próbę dalszego opodatkowania obywateli a ja ... miałem nadzieję, że zakładając firmę będę miał szansę zaoszczędzić na podatkach. No i takie jest życie. 
Swift jechał dzisiaj ... różnie, w drodze powrotnej niby było lepiej ale zdarzały się często "strzały" z wydechu, czyli takie wybuchowe spalanie mieszanki już za silnikiem. Żeby było śmieszniej, to czytałem, iż są ludzie którzy specjalnie próbują tak przerobić samochód, aby właśnie był taki "sportowy" efekt.
-
Tak oglądałem jeszcze mój telefon i nie ma on mini HDMI ale ... wymyśliłem jak podłączyć go do projektora. Jest pewnie wiele sposobów ale ja spróbowałem przy pomocy TeamViewera. Robię to, bo na telefony jest ... ogrom aplikacji, które mogą być przydatne do tablicy interaktywnej ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz