wtorek, 20 lutego 2018

Kody QR

Już kiedyś przymierzałem się do opisania zagadnienia ale zawsze jest coś ważniejszego. Teraz mogę się tym zająć, bo nowy telefon pozwala się bawić w takie "klimaty". Generalnie kody QR są właśnie dla ... smartfonów przede wszystkim. Dzięki specjalnym programom można szybko zeskanować kod, nawet jeśli trochę uszkodzony lub zakryty. Gdy już zeskanujemy, to ... wtedy zależy, co było na kodzie - albo dostaniemy adres strony, albo wizytówkę, albo ... albo. Trochę tych możliwości jest. Już na zdjęciu powyżej widać trochę możliwości. Brylują w tych kodach Japończycy, którzy je wynaleźli i ... już żyć bez nich nie mogą. Ja patrzę na te kody pod kątem ewentualnego zakładania firmy. 
Zrobiłem nawet film na ten temat.
-
Jest już informacja o niedzielnym turnieju.
-
Dzisiaj dostałem propozycję sędziowania turnieju w Murowanej Goślinie. Ale akurat termin mi nie pasuje ale ... może to jest szansa - zamiast grać w turniejach i ... tracić pieniądze; sędziować turnieje i zarabiać pieniądze?
-
To jeszcze o "sędziowaniu" - dzisiaj został ogłoszony wyrok Sądu Najwyższego w sprawie sędziego, który na stacji benzynowej "ukradł" 50 zł. Sędzia nie ukradł - "zabrał przez roztargnienie".
 Nagranie z monitoringu nie było dostatecznym dowodem. Podejrzewam, że gdyby dotyczyło innego obywatela np. mnie - byłoby dowodem.
-
W ostatnich dniach mocno dyskutowany jest również inny temat. JKM jak zwykle celnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz