sobota, 2 marca 2019

Srebrne 10 zł

Zgodnie z przewidywaniami (moimi) udało mi się wygrać jedną ze 100 srebrnych dziesięciozłotówek, które były nagrodami w konkursie PKO BP. Jej wartość rynkowa, to obecnie z pewnością ponad 100 zł. Trafiłem na stronę, gdzie ktoś oferował je po 130 zł. Chociaż zawsze chciałem mieć jakąś wartościową (srebrną albo złotą) monetę, to ... od razu gdy przyszła wiadomość o wygranej, postanowiłem "zainwestować" tę monetę w XXI PITS. Różne pomysły przychodziły mi do głowy, ale ufundowanie jej (tej monety) jako nagrodę w turnieju lub nagrodę w zrzutce, to ... dla mnie jeszcze za mało. Myślałem również o zorganizowaniu loterii, w której nagrodą byłoby to srebrne 10 zł, ale ... loterii mi się odechciało. Zbyt dużo formalności do spełnienia a zorganizowanie loterii bez pozwolenia, to ryzyko takich kar, że ... bym się nie wypłacił :) Został więc konkurs. Trzeba tylko uważać, bo w konkursie też nie może być losowości. Konkurs musi mieć kryteria i najlepiej jury. Myślę o zrobieniu "nagrody" za wpłatę 10 zł na ZRZUTCE (jeszcze nie ma), gdzie wybranie tej wpłaty będzie swego rodzaju "biletem" do udziału w tym konkursie. Zadaniem konkursowym chciałbym uczynić - napisanie hasła promującego szachy lub turniej PITS, lub napisanie krótkiego tekstu o szachach np. piosenki. Pracuję nad szczegółami :)
Nie udało mi się za to wygrać w konkursie pobytu w hotelu, w Gdańsku dla dwóch osób. Trudno.
Wczoraj była osiemnastka Ani (chrześniaczki). Planowałem nawet napisać specjalny post, ale ... chyba zrezygnuję. I tak jest nieźle, że robię ten wpis. Dzisiaj miałem jeszcze 2 godziny zajęć w ramach "J@ w internecie" i trochę się obawiałem o ... jakość, ale chyba niepotrzebnie. Zajęcia poszły dość sprawnie i chyba nawet żaden uczestnik nie zauważył, że byłem "wczorajszy". Zresztą na osiemnastce też "błysnąłem" :) Nadszedł moment, gdy miał być wyświetlony okolicznościowy film. DJ wszystko podłączył, puszcza film a ... muzyki nie słychać, a wszyscy goście czekają. Kolejne podejścia a dźwięku nie ma. Ja wiedziałem co się dzieje, ale ... co się będę "wpychać"? W końcu jednak Ewa "kazała" mi wkroczyć do akcji i poszedłem do DJ-a. Przejąłem kontrolę nad komputerem i w kompletnych ciemnościach, bez myszy (nie pasował mi tamten gładzik) wskazałem komputerowi, aby skorzystał z wyjścia słuchawkowego. Jeżeli projektor jest podłączony do komputera kablem HDMI, to wtedy z automatu sygnał audio jest "kradziony" przez HDMI i trzeba właśnie ręcznie wskazać inny sposób wyjścia audio. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz