niedziela, 10 marca 2019

W Pradze półmetek, w szkole przedstawienie ...

JKD chyba nie chciał ryzykować i dość szybko zgodził się na remis. Nie wiem, czy potrzebował trochę odpoczynku i sił na drugą połowę turnieju? Mogę się tylko domyślać. Pozostałe partie trwają, ale raczej nikt nie wyprzedzi JKD w tabeli.
-
W szkole, w Dniu Mężczyzn, przedstawienia z okazji Dnia Kobiet. Byłem, nagrywałem, ale do końca nie mogłem zostać. Natomiast trzeba zauważyć, że "oficjele" byli, zatem wypadało się pokazać.
-

Rano spadło mi ciężkie polano na palce stopy i ... nieźle stłukło palce. Kilka dni kuśtykania ...
-
Zrobiłem drugi film o egzaminie ósmoklasistów, a się nie spodziewałem ...
Myślę, że będzie to dobre alibi, gdyby jakiś roszczeniowy rodzic próbował mi zarzucić, że kiepsko przygotowałem uczniów do egzaminu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz