czwartek, 7 marca 2019

W Pradze nasi koszą

Wszedłem na transmisję tuż przed powyższą pozycją i ... już poczułem nadchodzące zwycięstwo JKD. Nie pomyliłem się. Zwyciężył również Radosław Wojtaszek i to nad wczorajszą ofiarą JKD, węgierskim arcymistrzem z drugim rankingiem w turnieju GM Richardem Rapportem.
-
Wczoraj dodałem film o zakładaniu bloga. Trudno powiedzieć jakie będą jego losy.
Dzisiaj wpadłem na pomysł, aby nagrać film jak rozwiązuję zadania z arkusza egzaminu ósmoklasisty. 
Sytuacja okołostrajkowa robi się ... ciekawa. Strona związkowa twierdzi, że 85% szkół będzie strajkować. Natomiast TVP informuje, że ... może 25% opowiada się za strajkiem. Do tego w sondzie ulicznej, każdy z kilku ankietowanych wypowiada się, że "strajk nauczycieli jest be". Minister Z. jest przekonana, że bez względu na strajki ... egzaminy się odbędą w terminie. Nie bardzo wiem jak to sobie wyobraża, gdyby doszło do strajku. Chyba, że ma asa w rękawie i w ostateczności gotowa jest się zgodzić na podwyżki o 1000 zł. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz