czwartek, 14 marca 2019

Co to będzie?

W przedostatniej rundzie w Pradze, znów same remisy. Na samodzielnym prowadzeniu GM Vitiugov. Wydarzyć się może dużo. Lider spotka się z nieobliczalnym GM Rapportem. W tej partii może wydarzyć się wszystko. Jeśli któryś z Polaków wygra, to ma pewne drugie miejsce a może nawet pierwsze. Bardzo możliwe, że będą same remisy, ale najlepiej gdyby ... wszyscy normalnie zagrali. 
-
Gdy wróciłem do domu (wcześnie) z pracy, byłem przekonany, że uzupełnię dziennik instruktora. Niestety natknąłem się na stronę konkursową. Można wygrać fajnego laptopa. Nie wytrzymałem i napisałem pracę konkursową. Ogłoszenie wstępnych wyników 5 kwietnia.

-
Dzisiaj dzwonił CK w sprawie turnieju w Rogowie. (udostępniłem informację na FB) Gdy skończył rozmowę, to sobie skojarzyłem, że ... powinienem wymóc na dziennikarzu, aby napisał np. że 7 kwietnia będzie "Złota Wieża", że 3 maja będzie XXI PITS, że organizuję konkurs "SREBRNA DYCHA" itp. 
-
PITa nadal nie wysłałem, ale myślę, że do niedzieli się wyrobię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz