środa, 9 sierpnia 2023

Pierwsze akcje

 

Tak jak się spodziewałem, dzisiaj (dopiero) pojawiły się "narzędzia" na moim iPKO, które pozwalają przelewać środki na konto, z którego można kupować. Wczorajsze zlecenie nie zostało zrealizowane normalnie. Przelałem zatem 900 PLN i zleciłem zakup 27 akcji,

po kursie takim, że zostało zrealizowane natychmiast. Pierwsze zlecenie przydało się do tego, żeby sprawdzić, czy można modyfikować? Można. Przez ten krótki czas i pewnie przez moje działanie, cena akcji wzrosła i te dwie kolejne kupiłem już drożej. Powoli zaczynam ogarniać działanie tego serwisu. Teraz mogę tylko żałować, że tak późno się za to wziąłem. Bo myślę, że to mogłoby być coś dla mnie.

Trochę zaglądam do rozgrywek Pucharu Świata. Elizabeth Paehtz, w czwartej rundzie i trzyma się nieźle. Magnus Carlsen chyba przegra pierwszą partię z Vincentem Keymerem. Vasyl Ivanchuk spokojnie zremisował, JKD to chyba nawet nie za bardzo miał zamiar walczyć i też remis. Radosław Wojtaszek musi się bronić, ale jest szansa, że się wybroni. Przegrał So Wesley, czyli wielcy nie mają wcale łatwo. Zajrzałem jeszcze i Carlsen poddał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz