sobota, 12 sierpnia 2023

Jan Kasper

 

Pamiętam pierwszą ocenę z języka polskiego w liceum. To była 2, czyli obecnie 1. Trochę miałem żal, przecież nie było błędów, było ponad pół strony ...Nie było łatwo, ale inni poloniści, a właściwie polonistki wydawały mi się wtedy jeszcze gorszym rozwiązaniem. Później znalazłem sposób na oceny z języka polskiego - trzeba było być oryginalnym, trzeba było próbować, eksperymentować. Teatr Prób wtedy powstawał, ja byłem "dojeżdżający" i do tego raczej umysł ścisły i chociaż myślałem nad teatrem, to ... wybrałem szachy. Maturę z języka polskiego napisałem na dobry. W czasach jednej z reform edukacji, gdy trzeba było zbierać różne zaświadczenia, to nawet role się odwróciły i ja "szkoliłem" swojego polonistę z obsługi komputera. Ta nazwa "Teatr Prób", rzeczywiście bardzo pasuje i bardzo się kojarzy z życiem Jana Kaspra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz