środa, 16 sierpnia 2023

Inflacja w sporcie

 

Taka ciekawostka - wszedłem na stronę maratonypolskie.pl a w dziale NAJBLIŻSZE WAŻNE TERMINY ... same informacje o zmianie wysokości opłat startowych. Nie jest łatwo tym sportowcom :) Ja dzisiaj ruszyłem z dwoma turniejami klasyfikacyjnymi na II i III kat i tam zbierałem wpisowe w wysokości 10 PLN od młodzieży i 20 PLN od pracujących, jedna z mam sama zwróciła mi uwagę, że powinienem podwyższyć wpisowe, to by było jeszcze na puchar. Jak się tak zastanowiłem, to ... rzeczywiście można powiedzieć, że robię to w "czynie społecznym". Na szczęście widzę, że tym którzy zdecydowali się zagrać w większości nie zależy na pucharkach, dyplomach i tanich nagrodach. Oni walczą o te kategorie i poziom jest naprawdę wysoki. Tam nikt nie odpuszcza, walczą. Np. grają dwaj zawodnicy z II kat. czyli do niczego nie jest im potrzebny ten turniej i ja pierwotnie myślałem, że zapisali się, aby podstawiać się kolegom i ułatwić im zdobycie kategorii, ale gdzie tam ... oni normalnie grają i nie mają zamiaru odpuszczać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz