czwartek, 16 maja 2019

Kim jest Jacek Haja ...?

Dobre pytanie. Taki dzisiaj zauważyłem tytuł na naszemiasto. Dziennikarz rozmawiał ze mną telefonicznie z pół godziny. Trochę mi się to nie podoba, bo jeżeli już to mieli się zająć akcją a nie mną. Ja już sobie poradzę bez (zwłaszcza ich) reklamy.
ZRZUTKA ruszyła naprawdę godnie i o dziwo jest relatywnie dobrze udostępniana. Właściwie - skoro się zdecydowałem, na takie mocne promowanie akcji, to powinienem być przygotowany na różne niespodziewane zwroty akcji. Zastanawiałem się nawet, czy nie poinformować samej NIVEI o mojej akcji? Teoretycznie jeśli tak wspierają talenty dzieci, to powinni wesprzeć akcję. Jednak znając życie, to ... prędzej mógłbym się spodziewać kontaktu z ich adwokatem, który będzie żądał usunięcia wszelkich tekstów godzących w dobre imię marki.
Sam film dla tej zrzutki ... uważam za kiepski, ale było tylko jedno podejście. Nie mam czasu się bawić, bo na wszystko mam mało czasu (na pisanie tego tekstu też nie mam, ale piszę). We wtorek była rada szkoleniowa na temat - jak radzić sobie ze złością? Zdziwiłem prowadzącą, że ... nie mam absolutnie problemu ze złością. Później jeszcze raz sobie przemyślałem i przypomniałem sobie, że bywałem zły. Jednak były to ... wyjątki, które potwierdzają regułę. Jak można, nie mieć problemu ze złością, mając nazwisko "Haja"? :) Pod artykułami o pijanym nauczycielu i konkursie na stanowisko dyrektora, pojawiło się bardzo dużo komentarzy i prawie wszystkie były przesiąknięte ogromną złością. Oczywiście żaden nie był podpisany jawnie. Pamiętam, że w jednym komentator miał pretensje i obwiniał dyrektora, że zatrudnił takiego człowieka. Moim zdaniem, nawet gdyby wiedział, że ten człowiek ma problem z alkoholem, to bardzo dobrze, że zatrudnił. Dał mu szansę. Przecież nauczyciel mógł się zmienić, mógł zgłosić się z problemem i prosić o pomoc. Sam pomagałem temu nauczycielowi ogarniać dziennik elektroniczny i właściwie mam żal do siebie, że nie spytałem go, czy nie pomóc mu jeszcze jakoś inaczej? Ja akurat współczuję temu człowiekowi, że wpakował się w jeszcze większe bagno. Inni "zastanawiają się", czy przypadkiem dyrektor nie powinien za to "beknąć". Ba, pojawiają się komentarze, które mogą wręcz sugerować, że konkurs na dyrektora, związany jest ze zwolnieniem tego nieszczęśnika.
Fajne zestawy cyfr pojawiły się na YT :) 
Z braku czasu nie mogę normalnie śledzić MP w Szachach. Tylko od czasu do czasu zaglądam na transmisję, a dzisiaj mija półmetek. Bardzo dobrze stali do dzisiaj państwo Soćkowie, ale przeczucie mi podpowiada mi, że w tym roku nie zostaną mistrzami, ale medalistami raczej tak. Opuściłem dwie tury typowania i ciężko będzie zrobić dobry wynik w typowaniu wyników.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz