czwartek, 9 maja 2019

Cena lojalności

O obrazku będzie na końcu. Zaraz po kolizji skontaktowałem się z dealerem, u którego kupiłem auto. W końcu tam ubezpieczyłem. Ubezpieczyłem tam, bo było najtaniej. Nie wziąłem jednak leasingu tam, bo PKO oferowało lepsze warunki. Kontakt w sprawie naprawy był jednak bardzo dobry, więc już prawie miałem naprawiać tam, czyli w Inowrocławiu. Skoro tak się "opiekowali" doradzali, a ja wiedziałem gdzie jechać ... Teraz wracamy jednak do dnia wczorajszego. Inowrocław nie ma podpisanej umowy z PKO, zatem musiałbym płacić VAT od trzech faktur. Karlik ma umowę z PKO i wszystko ma się odbywać bezgotówkowo. W Inowrocławiu moglibyśmy zacząć już od poniedziałku. W Poznaniu dopiero 23. będą oględziny. Teraz do sedna - pisałem przed PITS do szefa z Inowrocławia i ... nic nie uzyskałem. Gdyby Inowrocław wsparł PITS, to ... bym się poczuwał, żeby skorzystać z oferty (bo w końcu i tak gdzieś ten VAT utopię), ale Inowrocław nie wsparł PITS. Lojalnie zadzwoniłem rano do Inowrocławia, aby odwołać poniedziałkową wizytę. Odebrał "inny" pracownik, przyjął do wiadomości i podziękował za informację. Po kilku minutach, (gdy już pewnie przekazał informację szefowi), dzwoni szef i się pyta - dlaczego? Tłumaczę zatem, iż nie mam zamiaru płacić VAT od trzech faktur. Trochę marudził, ale przyjął do wiadomości, a nawet zastanowił się nad możliwością podjęcia współpracy z PKO. Obsługa w Poznaniu była bardzo kompetentna i widać, że ... stłuczki są im na rękę. Zaprosili na (podobno) świetną kawę. Między wierszami zrozumiałem, że "poradzą" sobie z VAT-em zawyżając ceny, ale to już nie mój problem. Cóż mi szkodzi pojechać do Poznania i ... szukać nowych sponsorów dla PITS (skoro Inowrocław nie chciał wspierać PITS)? Mając oczy szeroko otwarte, zauważyłem ciekawą akcję Hundai dotyczącą jazd próbnych. Można wygrać ciekawe nagrody - np. samochód na rok za darmo. Wystarczy zapisać się na jazdę. No to się zapisałem właśnie tam, gdzie mam jechać. W ciągu 24 godzin powinni się ze mną skontaktować celem uzgodnienia terminu i godziny. Gdy się skontaktują, to ja będę próbował ustalić termin właśnie wtedy, gdy będę miał te odwiedziny. Oczywiście nie mam żadnej gwarancji wygrania nagrody, ale ... mam szansę. Natomiast biznesmeni mają okazję przeczytać, że ... czasami warto coś dać coś klientowi, bo ... klient wybiera i ... pamięta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz