poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Deficyt biegania

Dzisiaj 16 km w półtorej godziny (zdjęcie zaraz po biegu), to nieźle ale gdy spojrzałem do zapisków z ubiegłego roku, to okazało się że w sierpniu nabiegałem 240 km a w pierwszej połowie 120 km a teraz mam dopiero 60 km. Zatem ... trzeba zwiększyć kilometraż a czasu nie ma.
-
Akurat natknąłem się na informację o stronie, która ocenia wiek na podstawie zdjęcia twarzy ...
Aplikacja oceniła mnie na ... 73 lata

-
Starosta Żniński wydał zarządzenie, w którym zezwala na pozyskiwania drewna z powalonych przydrożnych drzew (nie dotyczy lasów). Myślę, że to bardzo dobre rozwiązanie. W czasie biegu widziałem jak ludzie sami się wzięli za robotę i wiele z powalonych drzew zostało już usuniętych, ba nawet gałęzie zostały pousuwane. Szczególnie na odcinku Paryż-Sielec, zrobiło się niemal czysto. Węgla podobno mało i drogi, to ludzie będą mieli drewno - zawsze coś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz