piątek, 30 września 2016

Pudełka, prezenty, ...

W końcu dotarły - nagroda za grafikę w konkursie Włocławka. Zrobiłem w tym konkursie 2 projekty. Nagroda jest za projekt w pierwszej edycji, który moim zdaniem był słabszy od projektu w trzeciej edycji. Jednak w pierwszej edycji była mniejsza konkurencja i udało się do finałowej pięćdziesiątki a w trzeciej edycji już nie udało się wejść do 50-ki. Tak to jest w konkursach, gdzie decydują głosy. Tak to jest z ... demokracją.
Trzeba przyznać, że jak na słuchawki, to udana konstrukcja. Ledwie umieściłem filmik z rozpakowania ... już hejt - takie czasy.
W szkole - Dznień Anioła/Dzień Chłopaka - dostałem kinderniespodziankę od koleżanek nauczycielek (tak generalnie), zestaw owoców (jabłko, gruszka, śliwka) od uczniów oraz latarkę led od "tajemniczego" anioła (takie losowanie było). Generalnie, to chyba ktoś się ... wykosztował, bo chyba taka latarka droższa od czekolady jest?
A poniżej "feralny" filmik.

-
Na tym filmiku jest tylko wypakowanie słuchawek, bez słowa komentarza. Można zapytać - po co takie filmy nagrywam? Takie eksperymenty filmowe kończą się na ogół tym, że kilka subskrypcji tracę ale ... chcę eksperymentować. Jest taki gatunek filmów i niektóre mają wielką popularność. Wczoraj Jakub wskazał mi na YT jakiś "apple pen" kompletnie bez sensu film, który funkcjonuje w sieci 2 dni a ma już kilkadziesiąt milionów wyświetleń. Gdy mi pokazywał miał prawie 17, po kilku godzinach ponad 20 milionów. Ja przez kilka lat ... doczekałem się 800 tys. (prawdopodobnie jutro). Oczywiście lepiej by było, gdyby każdy z tych filmików był ambitny ... ale cały czas brakuje pieniędzy. Gdybym miał pieniądze, to może bym się ograniczył tylko do "ambitnych" produkcji.
-
Dzisiaj wymieniłem dętkę w rowerze i ... robiła wrażenie przeciętej umyślnie. Przecięcie było z bocznej strony opony (a nie tej, po której normalnie się toczy opona) wykonane np. żyletką.
-
W piątek dotarła do mnie informacja z zebrania rodziców, iż podobno niesprawiedliwie oceniam ... To oczywiście trochę "boli", bo jedyna niesprawiedliwość mogła polegać, że komuś zawyżyłem a komuś nie, chociaż w tej klasie były tylko dwie oceny z kartkówek i tam kryteria są proste i nie bawię się w żadne manipulacje a każdy może przyjść i zapytać ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz