sobota, 28 stycznia 2023

Zarabianie na bieganiu

 

Już od kilku lat funkcjonują aplikacje, które płacą za aktywność fizyczną (np. sweatco.in). Oprócz tego były różne akcje związane z chodzeniem/bieganiem. Ja przymierzam się z akcją biegania za pieniądze na XXV PITS. Wstępnie nawet wymyśliłem, że gotów jestem przebiec jeden kilometr za 5 zł z dedykacją np. na TikToku. Tzn. będzie sobie można wykupić moje bieganie a ja będę je relacjonować :) Nawet opracowałem ... limity. Dziennie byłoby to 10 km a tygodniowo 50 km. Gdyby ktoś "wykupił" więcej kilometrów ... to musiałby poczekać. Globalnie też musiałbym pomyśleć o jakimś limicie ... może 500, może 1000 km? Przy 1000 to już by się nawet fundusz powinien spiąć :) ... Każdy bieg byłby opisany tekstowo i filmowo. No ... muszę pomyśleć.

Dzisiaj przebiegłem 9 km w 53:11 zatem całkiem przyzwoicie jak na obecne czasy. Bez zmęczenia, bez narzekania, ale pogoda była sprzyjająca a wręcz zachęcająca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz