piątek, 6 stycznia 2023

VI Bieg Trzech Króli

 

Nie robiłem transmisji z biegu :) Liczyłem, że uda mi się złamać godzinę, ... ale się nie udało. Tzn. na płaskiej asfaltowej trasie przy dobrych warunkach atmosferycznych, to tak. Jednak ta trasa jest pofałdowana, do tego są fragmenty z brukiem i z błotem. Do tego chwilami padał deszcz ze śniegiem. Do tego ustawiłem się obok takiej kobietki, której tempo mi pasowało, tylko za bardzo się przyzwyczaiłem. Biegliśmy razem 9 km i dopiero na końcu lekko jej uciekłem, a trzeba było zaraz po półmetku zacząć przyspieszać. Przebiegłem zupełnie spokojnie, nawet dalej mógłbym biec, ale czas ... 01:01:41. Może gdyby był lepszy doping? Ale komu się chce w taką pogodę stać przy trasie?

@jacekh6

♬ dźwięk oryginalny - Jacek

Muszę jeszcze dołożyć ... :)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz