niedziela, 1 stycznia 2023

Noworoczne postanowienia ...

 

Zaraz po północy opublikowałem XXV PITS na chessarbiter.com podobnie jak w latach ubiegłych udało mi się zdobyć numer 1. Zrzutka była już dużo wcześniej założona, na kwotę dużo większą, niż w roku ubiegłym. Widget zbiórki coś odmawia posłuszeństwa i na to nic nie poradzę. Bieganie? Już w piątek pobiegnę, natomiast jak będzie wyglądać moje bieganie w tym roku? Nie wiem, będę się starał. Na pewno nie za wszelka cenę. Szachy też nie za wszelką cenę. Cóż ... taki mam model działania. Nie potrafię iść na całość.
To jeszcze dopiszę ... pewnie popełnię niejeden błąd jeszcze :)


2 komentarze:

  1. Jim Afremow - Umysł Mistrza. Jak myślą i trenują najlepsi sportowcy świata. Może lektura tej książki zmieni coś w podejściu do biegania i szachów ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wykluczam, że przeczytam :) Jednak mi nie przeszkadza, że nie jestem mistrzem. Nie muszę być mistrzem :) Wystarcza mi, że potrafię się zmierzyć z wszystkimi przeciwnościami i przejść dalej ... nawet z przegraną w konkretnej "potyczce", ale wygranym życiem :)

    OdpowiedzUsuń