czwartek, 26 stycznia 2023

8080 na YT

 

"Ładna" liczba ... wzrokowo. Jutro ostatni dzień pracy ... przed feriami :) To mają być pracowite ferie. Chcę je dobrze wykorzystać. Uczniowie często, nawet dzisiaj, pytają mnie - kiedy kolejny film? Ja odpowiadam, że ... mam nadzieję w ferie coś wyprodukować. Łatwo mówić, natomiast zrobić, stworzyć coś ciekawego, to już nie taka pojedyncza sprawa. 

"Big in Japan" - Alphaville, to był w swoim czasie wielki przebój. Dopiero niedawno dowiedziałem się jaka była geneza powstania tej piosenki, że ma ona związek z Berlinem, z dworcem Zoo, ... i jaki był naprawdę dziwny zbieg okoliczności z wejściem na listy przebojów, że poprzedziła inny przebój ... muzyka, który grał w "Big in Japan" (takim zespole). Klaus Schulze też nagrał album "Big in Japan" ale jeszcze nie doczytałem jakie były korzenie takiego właśnie tytułu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz