środa, 12 października 2022

Młode orzechy

 

Czasami obijały mi się o uszy informacje o właściwościach orzechów. Dzisiaj skusiłem się na kilka. Jak to zwykle bywa - dużo odpadów, mało produktu właściwego. Zastanawiałem się jak to opisać i stanęło na "młode orzechy", chociaż ten termin bardziej stosuje się do owoców z ... lipca. Ale i tak były dobre. Jak sobie jeszcze poczytałem o właściwościach orzechów, to ... nic tylko ... żreć orzechy :)

Dzisiaj w szkole najbardziej zapamiętałem jedną lekcję ... z podstaw programowania. To lekcja z programistami, którzy ... generalnie (przynajmniej na moich lekcjach) nie okazują zainteresowania podstawami programowania. Kolejny raz myślałem, że ich trochę zainteresuję i ... nadal efekt mizerny. Cały czas odkładają co się da (naukę) "na zaś" tzn. obiecują, że będą się uczyć, ale trudno określić kiedy to nastąpi ... np. zaproponowali, aby ich odpytywać w roku 2030



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz