wtorek, 4 października 2022

Kalendarz Google ... czeka

 

Jutro czeka mnie wizyta u stomatologa. Umawiałem ją jeszcze w sierpniu. Takie były terminy (ponad miesiąc ... prywatnie a nie na kasę chorych). Ponieważ czasu było dużo, to sobie zapisałem w kalendarzu (Google) i ustawiłem przypomnienie dzień wcześniej, czyli dzisiaj i rzeczywiście wyświetliło mi się na telefonie. Zaskoczyło mnie jednak ... jaką grafikę dodało Google do tego przypomnienia. No trafiona idealnie, bo rzeczywiście chodzi o wizytę u stomatologa. Ciekawe co bym zobaczył, gdybym to wydarzenie nazwał np. "zęby" lub "przegląd"? Muszę poeksperymentować. Tego nowego filmu o kalendarzu jeszcze nie zrobiłem a filmy na YT wreszcie ruszyły. Na chwilę obecną o kalendarzu jest ...


Wczorajszy poniedziałek i dzisiejszy wtorek były już dużo mniej stresujące, niż ubiegłotygodniowe. Aktualizacje poszły płynnie, inne problemy też były rozwiązywane z marszu. Nawet pogoda była dużo lepsza. Dzisiaj jechałem do szkoły rowerem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz