sobota, 8 października 2022

Co jest grane?

 

Wczoraj, zamiast grać w szachy w MDK, udałem się na "Noc zawodowców", taki event mający promować edukację po szkole podstawowej. Znalazłem się w ekipie ZS2, w sali 106. Wydarzenie było naprawdę duże i trudno było całość ogarnąć zwłaszcza jeśli teoretycznie miałem być do dyspozycji zwiedzających. Zająłem się jednak prowadzeniem transmisji i nagrywanie shortów. Przy okazji mogłem wypróbować mój nowy zakup, tzn. gimbal. Dobrze, że mnie uprzedzono, iż na TikToku transmisje znikają, tzn. nie można ich ponownie odtworzyć. Postanowiłem więc nagrać kilka shortów (takich króciutkich filmów). Jeden nagrałem nawet już przed imprezą jako zapowiedź. Już wczoraj widziałem, że pierwszy z filmów budzi zainteresowanie. Rano zdziwiłem się nieźle, bo film zaczął się zbliżać do 100 tys. wyświetleń i z tej okazji nagrałem kolejnego TikToka. Po kilku godzinach zauważyłem, że trend nie ustaje i wyświetleń przybywa. Wszystko wskazuje na to, że dzisiaj zostanie przekroczone 200.000 wyświetleń. Takiego filmu jeszcze nie miałem. Tak z ciekawości zajrzałem na stronę organizatora, czyli ZSP1 i tam jako wizytówka była relacja na YouTube i  ... było (wtedy) niecałe 300 wyświetleń. 
No tak, ale ... tam film, to głównie "gadające głowy", w sensie: przywitania, oklaski, przemówienia itd. Wątpię, aby na taki przekaz czekała młodzież. Sam tego też nie obejrzałem (ponad godzina). Nawet zamyślam odwołać się do tego zestawienia w ewentualnej kampanii wyborczej o ile wystartuję (na radnego). Tzn. zamiast dużo gadać, lepiej skutecznie działać. Minimum słów, maksimum czynów. No ale to jeszcze zobaczymy. Sam tytuł/opis rekordowego filmu "nie ma czasu na opisy" mówi wiele :) Rzeczywiście nie chciało mi się bawić w opisywanie nagrywanych filmów, bo zamiast tego wolałem nagrywać następne.
-
To jeszcze zestawienie najważniejszych filmików z wczoraj:

Chemicy i ekonom https://bit.ly/3RFB7aM 

i do roboty (zamiast rozpisywania się).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz