piątek, 28 października 2022

Człowiek od sytuacji podbramkowych

 

Aż trudno uwierzyć, że domena wapno.edu.pl ... ma 15 lat. Co roku są przeboje, to i teraz musiało się zadziać. Wieczorem przeczytałem SMS, w którym powiadomiono mnie, że dzisiaj mija termin płatności faktury za domenę. Jutro sobota, w poniedziałek dzień wolny, we wtorek 1 listopada. ... hmmm zdecydowałem się opłacić z własnych środków, żeby nie było problemów. Sama strona, to nie problem. Najwyżej by się z dwa dni nie wyświetlała, ale gdyby poczta służbowa dwa dni nie działała, to ... byłby problem z dziennikiem. Gdyby był problem z dziennikiem, to ...
Żeby było ciekawiej, dzwoniłem na infolinię, przedstawiłem sytuację i ... system byłby bezwzględny. Po wpłacie wysłałem jeszcze potwierdzenie na konto "kontakt@..." i tu jeszcze była też niemała wymiana korespondencji.




Po co to piszę? ... żeby się kiedyś z tego pośmiać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz