piątek, 14 października 2022

DEN 2022

 

Nie odebrałem tych kwiatów osobiście od uczniów, bo nie było mnie wtedy w tej szkole. Wszelkie kwiaty i tak przekazuję Ewie, ale trzeba przyznać, że bukiety były wyjątkowo ładne. To było jednak wczoraj. Dzisiaj proza i wyprowadzanie zaległości w innych zadaniach. Jednak sam wolny dzień bardzo się przydał. Przez dwa lata miałem sytuację taką, że moje szkoły brały dni wolne na opak, tzn. tak, że zamiast 2 dni wolnych, nie miałem żadnego. Zatem rozwiązanie w stylu niech to 14 będzie wolny było dla mnie satysfakcjonujące. Ponieważ dzisiaj piątek, to ... trzeba było pojechać do MDK i pojechałem. Frekawencja była mała, pojawiło się tylko 3 młodych szachistów. Inni pewnie stwierdzili, że dzisiaj się nie pojawię. Niemniej, chociaż zajęcia mieliśmy w warsztatowni, bo w galerii była jakaś impreza, to odniosłem wrażenie, że zajęcia były bardzo udane i bardzo podobały się uczniom.

@jacekh6

♬ dźwięk oryginalny - Jacek 

 Dla uśmiechu wczorajszy film tiktokowy :) ...już po dobie miał 250K wyświetleń (!) Chyba przy własnie tym filmie pojawił się komentarz, w którym internautka dziwiła się, że dlaczego ten user (czyli ja) ma takie zdjęcie jak jej nauczyciel informatyki :) Odpowiedziałem jej, że ja jestem (jej) nauczycielem informatyki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz