środa, 1 czerwca 2022

Wyczekiwanie

 

Na szachy trzeba poczekać. Na koniec roku szkolnego trzeba poczekać. Na turniej w Bydgoszczy trzeba poczekać. Pogoda dzisiaj zmienia się często i ostro. To burza, to słonecznie, to jeszcze inaczej. 

Do szkoły zabrałem dzisiaj kostkę Rubika. Jeden z uczniów też wyjął kilka kostek. Inni uczniowie zauważyli i zapytali skąd mamy kostki. Niewiele się namyślając powiedziałem, że są wydawane (na Dzień Dziecka) w sekretariacie ... tylko trzeba listę podpisać. ... Dwóch uwierzyło i poszli do sekretariatu. Nie sądziłem, że jestem aż tak przekonujący. Generalnie, to uczniom już nie chce się uczyć, ale trzeba się jeszcze pomęczyć do końca.

W mojej grupie festiwalowej jest już zapisanych ponad 70 zawodników i spadłem na 2 pozycję na liście startowej.

Zadzwoniła dzisiaj mama jednej z moich uczennic z korepetycji dziękując za pracę i z pytaniem, czy może przekazać innej matce mój numer. Widocznie była zadowolona. Zresztą mama siódmoklasisty, z którym w ubiegłym tygodniu skończyłem też była zainteresowana współpracą w przyszłym roku. Zatem pracy będzie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz