niedziela, 19 czerwca 2022

Po co mi blitz?

 


Pojechałem na te Mistrzostwa trochę z obowiązku tzn. z tego, że opiekuję się sekcją szachową MDK, a MDK była gospodarzem tego turnieju, więc wypadało być. Nie liczyłem na jakiś świetny wynik, bo to nie moja specjalność. Okazało się, że moja obecność bardzo się przydała. Wicestaroście Chessarbiter znów odmówił posłuszeństwa i wyskakiwały błędy i gdyby mnie nie było, to ... może sędziowałby ręcznie? (miał karteczki) W domu próbowałem zainstalować CA 2016 na danych MP i miałem duże kłopoty, dopiero z wielkimi problemami mi się udało. Wróćmy jednak do turnieju - zacząłem rewelacyjnie. Po czterech rundach miałem ... 3,5 pkt. a tylko blokada psychiczna spowodowała, że nie miałem 4. W partii z Winicjuszem Fengierem  miałem figurę więcej i jak twierdził Adrian nie byłem w stanie tego przegrać. Jednak ja mając 6 sekund zaproponowałem remis i oczywiście Winicjusz się zgodził. Bardzo możliwe, że ta decyzja odbiła się na ostatecznym wyniku. Na zdjęciu gram jeszcze na 1. desce ale to już nie była dobra gra. Właściwie, to trzeba szybko zapomnieć o tym turnieju. Jedynym pocieszeniem może być fakt, że miałem ... najlepszą punktację pomocniczą :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz