sobota, 18 czerwca 2022

Po co mi Pyrkon?

 

Dzisiaj byliśmy w Poznaniu odwiedzić Jakuba, który tam "stacjonuje". Już w drodze widzieliśmy z P0MYSL widzieliśmy na ulicach wiele osób dziwnie ubranych. Ten cały Pyrkon, to spotkanie ... ludzi fantastyki. Tak w skrócie. My na teren Pyrkona wcale nie wchodziliśmy, ale chodząc po mieście wiele osób można było zobaczyć. No i tak się zastanawiam - jak to skomentować? I dzisiaj nie potrafię. 

-

Natomiast w Wągrowcu była wielka inna uroczystość - 150-lecie LO. Zastanawiałem się, czy wziąć udział i ostatecznie zrezygnowałem. Przeglądałem trochę zdjęć i filmów z imprezy. Też nie czułbym się jakoś specjalnie. Też nie mam obecnie czasu i natchnienia, aby to szczegółowo opisywać.

______

Warto obejrzeć:


Gdy się obejrzy taki film, to widać, że ta impreza ma sens. Chociaż ja i tak tam nie pasuję, chyba żeby tylko popatrzeć.

Natomiast 150-lecie LO też pojawiają się filmy i zdjęcia i pewnie taka impreza też jest potrzebna i pewnie warto było ją zrobić i została zrobiona pewnie też bardzo dobrze, jednak też nie nie za bardzo bym się tam czuł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz