niedziela, 3 maja 2020

Koronaparanoja

W kościele znów ... połowa w maseczkach, połowa ze zdjętymi lub bez. Natomiast po wyjściu wszyscy* zakładali. Tylko ja nie założyłem, jednak nie zbliżałem się do nikogo i nic nie mówiłem. Przyznaję się, że w kieszeni marynarki miałem jednak maseczkę. Gdybym zauważył umundurowanych funkcjonariuszy, to pewnie bym założył.
Już coraz więcej osób dostrzega wariant szwedzki. ... jeszcze trochę i zacznie się ...
-
Minął 3 maja i ... nie było dzisiaj XXII PITS ... ale jutro zabieram się do przygotowań ... do pierwszego rezerwowego terminu zostało 5 tygodni.
-
Zrobiłem króciutki film o wideokonferencjach w Hangouts, bo poprzedni film ... przestał mi się podobać.

4 komentarze:

  1. Więcej umiera na normalną grypę lub w wypadkach samochodowych . Lecz pasów w samochodzie Korwin nie zapina , ale gogle i maske ochronne to juz tak . Moze Korwin zachorował na korona paranoje .


    Większość sie PISowi wali . Czy to nie idealny moment wytargować obniżkę podatków , w zamian za poparcie ? Taki " genialny " strateg jak Korwin powinien to wiedzieć .
    Gdyby tak robił przez 30 lat to dzisiaj może mielibyśmy prawie zerowe podatki . Małymi kroczkami do celu jest najlepiej . Szlachta przy kazdej okazji , gdy krol był w potrzebie to żądali przywilejów i po paru wiekach juz mieli większą władze od króla . Mieli spryt , którego Korwinowi brakuje

    Korwin twierdzi podatki to trzeba zlikwidować odrazy wszystkie ,ponieważ " psu obcina sie ogon od razu cały , a nie po kawału"

    Przy obcinaniu ogona , pies krwawi i jest to bolesne , a obcinanie podatków jest raczej przyjemne i na pewno mozną to robić stopniowo .
    To jest przykład jak Korwin manipuluje na błędnych przykładach i uczy błędnych zachowań



    W 90 % przypadków zmiany lepiej wprowadzać stopniowo



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj ... czytałem nagłówki, z których wynikało, że Konfederacja może pojawić się w nowym rządzie. Szczegółów nie chciało mi się czytać.
      Nie jestem doradcą Korwina, zatem nie ma co na mnie liczyć, iż będę mu podpowiadał - co powinien zrobić. Wątpię zresztą, aby kogoś chciał słuchać.
      Co do zapinania (a dokładniej niezapinania) pasów przez Korwina - tu akurat jestem po jego stronie - "chcącemu nie dzieje się krzywda" skoro ktoś chce jeździć bez pasów, to ... właśnie on poniesie konsekwencje. Natomiast jeśli chodzi o maseczki, to ... skoro w pobliżu znajduje się inna osoba, to ... teoretycznie jeśli jesteśmy nosicielami wirusa, to możemy komuś zaszkodzić ... tak przynajmniej uzasadniają to ... urzędnicy wprowadzający zakazy/nakazy.
      Korwin ... stosuje się do prawa. Maseczki obowiązkowe, to nosi. Jeżdżenie bez pasów możliwe pod warunkiem posiadania zaświadczenia od lekarza, to ... ma zaświadczenie od lekarza.
      Będąc dzisiaj w "markecie" budowlanym pojawiłem się w maseczce, właściciel (widocznie przeciwnik nakazów) zaczął dyskusję o Covid-19, to spytałem się, czy mogę zdjąć ... pozwolił. to zdjąłem.

      Usuń
  2. "chcącemu nie dzieje się krzywda" powiedz to ludziom z uzależnionym od alkoholu , narkotyków , co straci majątki biorąc kredyty , zakładając lokaty w Amber Gold . W wyniku czego traci zdrowie i życie . Ja dostrzegam ich krzywdę

    Brać z pełną świadomością kredyt frankach to może mały promil ludzi ( banksterka taka jak Petry i Balcerowicz) .Cała reszta robi to na chybił trafił . Korpom zależy by konsument miał wolny wybór ponieważ dzięki kasie płaconej mediom może ten wybór kreować . Wiec konsumentowi wydaje się ze podjął świadomy wybór.
    Czy ktoś kto nie zakłada maski jest świadomy ryzyka wirusa ? . Nawet epidemiolodzy nie znają pełnego ryzyka


    W rozwiniętych krajach ludzie umawiają sie ze eksperci decydują za nich

    Gdyby w szachach do wygrania byłyby miliardy to pojawiłyby sie reklamy propagującą złą grę . Jesli bedąc trenerem kompletnych amatorów ,a twoi podopieczni by ciebie nie słuchali tzn nie osłąniali króla . To co bys zrobił . Tylko nakazywał ,czy zabronił a za nie posłuchanie karał . Trener przeciwników by zachęcał twoich szachistów do gry jak im sie podoba . "Wiecie najlepiej co dla was najlepsze " Wam sie krzywda nie dzieje .





    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem bardzo fajnie opisany problem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń