sobota, 9 maja 2020

Dzień ... jak dzień

Aleksandr Łukaszenka już niedługo będzie miał 66 lat. Ja byłem w Mińsku w 1990 roku. Aleksandr został prezydentem 4 lata później. Trzeba jednak przyznać, że 26 lat przy władzy, z wynikami w wyborach zawsze w okolicach 80% ... robi wrażenie. Nie zrezygnował z defilady, mimo Covid-19.
-
JKD uratował Europę w meczu z Resztą Świata. Turniej wygrali Chińczycy mimo porażki w ostatniej rundzie z USA.
-
Wczoraj miały być wydane koty i ... nie zostały wydane. Jednak absolutnie się tym nie przejąłem. Nakręciłem film.
Wystawiłem dzisiaj rano na OLX i po godzinie już były telefony. Po czarnego z białymi łatkami kocura nowa właścicielka jechała 120 km. Po czarno-białą kotkę nowa właścicielka jechała 60 km. 
Tak oto, dzięki Internetowi, pozbyliśmy się problemu (koty miały tyle energii, że ogródek był w opałach) a nowi właściciele ... sprawiali wrażenie naprawdę szczęśliwych. Można? ... Można!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz