sobota, 16 maja 2020

Ccc - cierpliwość czyni cuda

Zacznę od kotków. Nie mieliśmy zamiaru utrzymywać pięciu kotów, dlatego postanowiliśmy wydać. Gdy nadszedł czas wydania miałem już nagrane osoby, które miały odebrać kociaki. Nawet jedną rezerwową i ... wszyscy się wycofali. Cóż czynić? Nagrałem film, wystawiłem na OLX i ... dzisiaj ostatni kotek znalazł nowego właściciela. Pierwszy jest 120 km stąd, drugi 60 km a ostatni 70 km. Każda z osób zostawiła "coś", aby się dobrze chowały :) Wydaje się, że wszystkie kociaki znakomicie trafiły i będą miały znakomite warunki. Zatem wszyscy zadowoleni: my, kociarze i koty. Wystarczył dobry przepływ informacji i cierpliwość. Miałem jeszcze wiele zapytań o te koty, ale ... zawsze, to ja miałem zawieźć. Jedna osoba gotowa była nawet zapłacić ... W każdym razie udało się pomyślnie zakończyć sprawę o kryptonimie "koty".
-
Dostałem wczoraj pytanie o zdjęcie z autografem Garriego Kasparowa. Uzgodniłem cenę i zacząłem szukać. Przeszukałem wszystkie albumy, wszystkie szuflady i ... nic. Nie mogłem znaleźć i zacząłem się zastanawiać, czy przypadkiem ktoś mi nie zajumał w ubiegłym roku na PITS-ie? Przy okazji natknąłem się na wiele zapomnianych zdjęć, nawet z czasów licealnych. Niedawno przymierzałem się do nakręcenia filmu o NAS, nawet nie mając NASa. Natomiast po tych poszukiwaniach co raz bardziej przekonuję się, że trzeba będzie zainwestować w NAS i przy okazji nakręcić film i to z prawdziwym NASem. Ostatecznie znalazłem to feralne zdjęcie. Poszedłem na strych zanieść puszkę po piwie i ... przypomniałem sobie o kartonie z takimi różnymi artefaktami szachowymi i ... bingo.
Udało się, jest zdjęcie i jeszcze trochę innych gadżetów, o których już zapomniałem.
-
Zmieniła się sytuacja wyborcza. Zamiast Małgorzaty Kidawy-Błońskiej wystartuje Rafał Trzaskowski. Oczywiście wydrukowane karty do głosowania staną się ... bezużyteczne. Kto za nie zapłaci? Ja zapłacę, ... Pani i Pan zapłaci! Mniejsza jednak z tym. Sytuacja zaczyna się klarować i termin 28 czerwca dla wyborów staje się mocno prawdopodobny. Stąd mój nowy pomysł na datę XXII PITS - 5 lipca. Po chwili zastanowienia doszedłem, iż data jest dziwnie ... matematyczna. Tzn. 3+(2)=5 i 5+(2)=7 i tak dzięki dwóm dwójkom powstaje ze starej daty 3.05 nowa data 5.07 a XXII, to przecież 22. Takie tam skojarzenia. Daty jeszcze nie podaję oficjalnie, ale wydaje się ... dobra. Uczniów już w szkole nie będzie ... zatem zagrożenia nie będzie. Zresztą z tym zagrożeniem ...
Dzisiaj na taki film trafiłem:


Ciekawe co będzie, jak się okaże, że ta cała pandemia, to wielka ściema. Co roku przychodziła jakaś odmiana grypy i ludzie umierali owszem. Chwilowo. to statystyki pokazują, że również w Polsce w pierwszym kwartale roku 2020 umarło mniej ludzi, niż w roku 2019 i 2018 i mniej niż wynosi średnia wieloletnia. Natomiast chętnie bym poznał statystyki dotyczące samobójstw. Łukaszenka odważnie ignoruje covid-19, w Szwecji też nie dzieje się nic nadzwyczajnego.
Czy winni strat związanych z lockdownem zostaną ... rozliczeni?
-
Nie nakręciłem filmu o NAS, ale nakręciłem inny - o słabej promocji.

-
To jeszcze o zdjęciu z początku wpisu. Podobno taki pięciopłatkowy kwiat bzu przynosi szczęście. W dzieciństwie lubiłem się bawić w szukanie takich niezwykłych, nietypowych kwiatów. Żeby je znaleźć, trzeba mieć cierpliwość. Nie jest łatwo, ... ale jest satysfakcja :) Pewnie dlatego - cierpliwość czyni cuda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz