czwartek, 6 lipca 2017

Tally me banana

"Policz me banany" a nie "dali mi banana" powinno się tłumaczyć słowa piosenki Harrego Belafonte "Banana Boat Song (Day 0)" z 1956 r..
Oglądam właśnie ... wystąpienie Donalda Trumpa ... oferuje nam (Polsce i krajom regionu) swoją tanią energię ... Pisałem już o tym - energia rzeczywiście jest tania ... ale po przywiezieniu robi się niestety droga.
-
Później oglądałem przemówienie Donalda Trumpa na Pl. Krasińskich (końcówki nie oglądałem, bo się dekoder zaciął.
-
Później pojawiła się informacja o potrzebie zatwierdzenia komentarza pod filmem "Szachy w kwadrans". Teoretycznie filtr wykrył dobrze, że to spam. Przecież to konkurencja ... ale zatwierdziłem. Ciekawe, czy się odwzajemnią linkiem do mojego filmu?
-
Później zajrzałem na stronę Pałuckiego Banku Spółdzielczego. (czy dotrzymali regulaminowego terminu?). Okazało się, że wygrałem :) ("dali mi banana") 
SONY DSC H300 - do odbioru dopiero 19 sierpnia br.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz